Verslag - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu Verslag - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

Verslag

Blijf op de hoogte en volg Ruben

17 November 2013 | Swaziland, Manzini

Deze week zijn de nieuwe vrijwilligers ook begonnen op hun projecten en deze week en volgende week werk/werkte ik samen met een man uit Nederland. Het is een erg leuke nieuwe groep, ze komen uit Duitsland, Zweden en England. De eerste dagen was het een beetje aan het regenen dus toen gingen we maar verder met het lokaal schilderen. Woensdag hebben we toen een ladder gemaakt zodat we donderdag en vrijdag het dak op konden. Het dak wat eigenlijk 3 daken zijn, zijn punt daken, in het midden ligt cement en dan aan de zijkanten is het van riet/gras. Wij gingen het cement in het midden van het dak repareren. Dit was zwaar werk aangezien we vol in de zon zaten en het erg warm was geworden, maar het is wel leuk om te doen.
Dit weekend was een feest weekend. Vrijdag zijn we naar een pub gegaan en dat was erg gezellig. Zaterdag was er een feest in de buurt, het was de 13 verjaardag van House on fire. Voor de rest van het weekend heb ik niets anders gedaan dan geslapen en een beetje in het zwembad gehangen. Het is wel fijn dan het weer veel beter is dan de eerste weken hier.