2 weken - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu 2 weken - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

2 weken

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 November 2013 | Swaziland, Manzini

2 weken geleden heb ik een klaslokaal wit geverfd en een andere keer gaan we het afschilderen. Afgelopen week heb ik verschillende klusjes gedaan. We zijn op een paar ncp’s gaan kijken wat we konden doen, ik het schommels gerepareerd en nog wat kleine dingetjes. 2 weken geleden stormde het hier en toen is het dak van een ncp beschadigd geraakt en we gaan dat deze week fixen. Er zijn iets van 9 nieuwe vrijwilligers dus het is hier erg druk.
Op verschilde ncp leren de kinderen mij beter kennen en zijn ze ook minder verlegen. Het zelfde geld voor de sportcentrum, voel me daar nu niet meer die gekke blanke jongen tussen de lokale kinderen maar meer een van hun. Het weer was afgelopen week heet, maar zaterdag en zondag was het een stuk minder.
Niet afgelopen vrijdag maar de vrijdag daarvoor was er een feest waar veel lokale mensen kwamen en het was erg gezellig daar. We zijn ook met alle vrijwilligers naar de enige bioskoop van Swaziland gegaan, was er leuk, maar de film viel tegen.