laatse week begonnen - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu laatse week begonnen - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

laatse week begonnen

Blijf op de hoogte en volg Ruben

24 November 2013 | Swaziland, Manzini

Het weer was prima deze week, hebben maar een regenbui gehad. Deze week werkte ik samen met die andere Nederlander en dan ging wel goed, hij is nu al weer vertrokken dus deze week ben ik weer alleen met de man van All out. We zijn verder gegaan met het dak repareren en we hebben ook wat andere dingen aan de lokaaltjes met cement gerepareerd. Het is wel jammer dat mijn laatste week hier nu begint. Ik ben nu steeds meer gewent geraakt aan de cultuur en veel mensen van hier ga ik ook echt missen. Als ik terug in Nederland ben zal het wel een cultuur shock voor mij worden. Alles gaan hier zoveel langzamer en er is geen haast, de mensen zijn ook tevreden met wat ze hebben. Even een kort verslag omdat ik een beetje moe ben volgende weer uitgebreider.