Bijna daar - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu Bijna daar - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

Bijna daar

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Oktober 2013 | Nederland, Utrecht

Morgen ga ik dan eindelijk weg, tijdelijk dan. Koffer is gepakt en al mijn spullen staan klaar. Heb er zin in, maar zie natuurlijk ook tegen dingen op, voor het eerst in mijn leven vliegen en ik spring natuurlijk in een onbekende diepte. Ik zal proberen af en toe een blog te plaatsen met wat ik aan het doen ben.
ff een schemaatje
6/7 oktober vliegen (Schiphol - Johannesburg - Manzini (Swaziland)
7 oktober - 2 december vrijwilligerswerk
2 december vliegen (Manzini - Johannesburg)
3-8 december safari Krugerpark
9/10 december vliegen (Johannesburg - Schiphol)

Als het goed is heb ik altijd internet, behalve in de week dat ik op safari ben.
Als het internet het toelaat zal ik wat foto’s op deze blog plaatsen. Het is bij mij wel 1 uur later, als ik meer weet zal ik wel wat tijden doorgeven wanneer ik vrij heb, zodat ik ook nog wat contact met iedereen kan hebben.

Mijn volgende blog komt vanaf de andere kant van de evenaar.
Ruben


  • 06 Oktober 2013 - 02:17

    Dorine:

    Dag broertje. Tot over 9 weken.

  • 06 Oktober 2013 - 07:56

    Therese Wijnen:

    Ha Ruben,

    Ik wens je een hele goede reis en een geweldig verblijf in Swaziland !
    Hartelijke groet,
    Therese

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7044

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 16 April 2014

Nieuw Zeeland

06 Oktober 2013 - 10 December 2013

Swaziland

Landen bezocht: