Vlucht en eerste dagen - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu Vlucht en eerste dagen - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

Vlucht en eerste dagen

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

08 Oktober 2013 | Swaziland, Manzini

Het vlieg was leuk maar ontzettend veel chaos, mijn vlucht was vertraagd dus ik heb iets van 6 uur op Londen Heathrow gezeten en toen had ik mijn aansluitende vlucht naar manzini gemist maar gelukkig kon ik overgeboekt worden. Het is erg mooi hier maar het regen en is niet erg warm. Morgen ga ik beginnen met bouwen heb er zin in, er zijn veel Nederlanders hier maar ook Australiërs, Duitsers en Engelsen. Ik zal binnenkort wel wat foto’s plaatsen op de weblog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 7052

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 16 April 2014

Nieuw Zeeland

06 Oktober 2013 - 10 December 2013

Swaziland

Landen bezocht: