van alles - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu van alles - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Ruben Bulck - WaarBenJij.nu

van alles

Door: ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

20 Oktober 2013 | Swaziland, Manzini

Velen zullen het al op Facebook hebben zien staan maar ik sta in de nationale krant van Swaziland en dat alleen omdat ik en 2 andere naar een voetbalwedstrijd zijn gegaan. De vogeltjes waar ik het de vorige blog over had zijn alle 3 uitgevlogen. Eentje bleef vast zitten aan het nest en die moesten we toen ook nog bevrijden. Op de olympiade (sport velden voor lokale kinderen) kwam er een man langs van een tv kanaal en kwam ons filmen. Ik was jammer genoeg alleen op de achtergrond te zien, maar Caleb en zijn vader waren uitgebreid geïnterviewd. De afgelopen weken hadden we materiaal tekort op de projecten maar dat is nu gelukkig opgelost. Ik heb gewerkt aan water aanleggen om de wc door te kunnen spoelen en we zijn bezig met een kraantje aan het aanleggen. Volgende week ga ik schommels bouwen op een NCP (neighbourhood care point). 1 of 2 keer per week gaan we een uurtje naar de kinderafdeling van een ziekenhuis in de buurt om met de kinderen te spelen. Heb gister een berg beklommen, was leuk. We waren 1,5 uur bezig om naar boven te komen en toen we boven waren zaten we in de lage wolken en konden we maar net 5 tot 10 meter zien. Eergister gingen we met zijn allen naar een pub en toen moesten we in de regen achterin een pick-up zitten, was wel een nieuwe ervaring. Het regen hier nu constant en is hier niet erg warm, a mijn kleren zijn vies maar omdat ik ze niet kan drogen heeft het geen zin om ze te wassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7043

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 16 April 2014

Nieuw Zeeland

06 Oktober 2013 - 10 December 2013

Swaziland

Landen bezocht: